Verzenden & retouren

1. Q: Wat voor soort betalingen accepteert u?

    A: U kunt betalen voor uw producten via Paypal of Credit Card of Western Union, Money Transfer. Als klanten nodig hebben om grote sommen goederen te kopen, raden wij Western Union Money Transfer.

2. V: Hoe lang duurt het voor verzending?

    A: De levertijd zal variëren, afhankelijk van waar u zich bevindt en of het product dat u bestelt is op voorraad. Wij zullen u op de hoogte van de verwachte levertijd van uw object. Als uw artikelen op voorraad is, zullen wij het aan u te leveren binnen 5-8 werkdagen.

3 V: Kan ik de verzending van mijn artikelen naar een ander adres, noch mijn factuuradres?

    A: Ja, u kunt het schip items naar een andere address.When u kiest voor de juiste The North Face producten en uit te checken, kunt u de juiste verzendadres te vullen door prompt voor login gegevens.

4. V: Kan ik online volgen het pakket?

    A: Ja, u kunt uw pakket online.Once verzenden we uw pakket te volgen, zullen wij het het volgen aantal e-mail aan u. Het tracking-nummer zal beschikbaar zijn in 36 uur zijn.

5. Q: Wat moet ik doen als ik nooit de zending ontvangen?

    A: Verzending duurt 6-11 dagen wereldwijd. Een tracking-nummer zal naar u worden verzonden binnen 48 uur, zodat u kunt de voortgang van uw bestelling online.Please duurt maximaal 5 dagen voor de rederij om de gegevens bij te werken op hun website.Shipping is gegarandeerd.

6 V: Wat moet ik doen als ik nooit de zending ontvangen?

    A: De regel is simpel als je het item niet ontvangen in een maand vanaf het moment dat het werd uitgezonden, zullen wij u volledig terugbetalen betaling.

7Q: Hoe zorgt u ervoor uw producten nadat ik klaar ben met betaling?

    A: Binnen 3 werkdagen nadat u de betaling af te maken, zullen we gedetailleerde lijst die is inclusief verzenden: ordernummer, betaling tijd, tracking nummer van de uitdrukkelijke, betaling som, products'name gekocht, en de hoeveelheid, de vervaldatum, waarschijnlijk tijd te leveren.

8. V: Hoe weet ik de status van mijn bestelling?

    A: Zodra we sturen de producten, zullen wij u een tracking-nummer, waarmee u uw bestelling online te geven. We zijn ook een oogje op uw zakken totdat ze u bereiken.

9. V: Wat moet ik doen als de items werden beschadigd bij ontvangst?

    A: Als de items werden beschadigd of defect bij ontvangst, neem dan onmiddellijk contact met ons op, onze klantenservice zal klaar om te zorgen voor uw zaak helemaal te zijn.

10. V: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling te verwerken?

    A: Het duurt slechts 24-48 uur om uw betaling te verwerken, een e-mailbevestiging met ontvangstbewijs zal naar u worden verzonden zodra uw bestelling is goedgekeurd.

Back